Sunday, February 27, 2011

Sekadar Berkongsi Cerita

Pagi tadi aku menerima 1 panggilan telefon bertanyakan tentang penjualan botol Coca cola Classic USA ini.Hamba Allah ini bertanyakan sama ada air di dalam botol ini boleh diminum atau tidak?aku mengatakan yang kalau label merah itu dikeluarkan pada tahun 1996,dan botol hitam putih itu dikeluarkan pada tahun 1993.jadi,sudah 17 tahun air itu berada di dalam botol tersebut.kalau nak minum,memang boleh minum.tapi aku tidak bertanggungjawab kalau terjadi apa2.maka hamba Allah ni mengatakan yang dia nak minum air tu.dia hendak buat ubat katanya.nada dia serius.dan tiada tanda2 bergurau.so,apa aku nak jawab?dan apa pendapat korang?

4 comments:

  1. wow! ada banyak maksud Ubat!

    ReplyDelete
  2. "minumlah coca cola"....pastu sendiri mau ingat..:)

    ReplyDelete
  3. itulah..aku tak tau nak jawab apa..tapi dia senyap je takde contact2 aku lagi..aku nak aja cakap air tu memang boleh diminum.hahah!

    ReplyDelete
  4. macam wain lg lama lg powerrrr...apa-apa pn risiko sndri tggung...

    ReplyDelete